Zalievanie do plastu/epoxidu

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:51:19 CET 2004

> Jeste se pozeptam, vy potrebujete tvrdou hmotu nebo po zatuhnuti houzevnatou
> ? My tu mame dvouslozkovy silikonovy kaucuk, musi se to pomerne presne
> michat, ale prave netvori bubliny a nezmensuje objem po ztuhnuti.
>
> Take me to zalevani do epoxidu prijde strasne drahe, tady toho kilovka stala
> asi 150 Kc.

Ja jsem se snazil zalevat vinuti solenoidu do kousku zelezne trubky
a soucasne tim prilepit magneticke nastavce. Zaroven to ma epoxid
chranit pred vlhkosti, protoze to bude za provozu zaplavene vodou
(mozna i slanou, takze by to zelezo dost brzo zrezlo). Nakonec se
mi to povedlo, ale bylo s tim takove patlani, ze jsem zacal pro
priste shanet nejakou lepsi hmotu. Takze jsem potreboval tvrdou
pevnou hmotu, nicmene ten silikon bych rad poznal, jak se to jmenuje ?
Taky jsem zkusil ten elchemco.cz, jak jste mi navrhnul, mozna priste
zkusim eprozin, ten pry ma dobrou zatekavost, o vakuu nic nepisou. Ale
je to stejne drahe jako epoxid.

Ales Prochaska