Slubene Stupnice

Ivan Feno feno
Středa Březen 17 11:51:10 CET 2004

    Zdravim zucastnenych,
plnim druhy zavazok (stary asi mesiac) - stupnice k rucickovym meracim
pristrojom.
Format suborov je *.CDR pre Corel Draw v.8.
Okrem stupnic su tam aj nejake ine navrhy - predne panely.
Samozrejme vzhlad nemusi sediet v pripade absencie pouzitych fontov, ale
su tam aj subory, ktore maju texty konvertovane na krivky - na konci mena
suboru je *-c.
Vzhlad tychto navrhov by mal byt verny za kazdych okolnosti.
Subory su povodne, akurat som z nich vytiahol moje logo (vysvetlenie k
prazdnym miestam).

Adresa: ftp://cpd.utc.sk/Grafika/Stupnice/

S pozdravom                            Ivo Feno.