termostat AT892051

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:55:05 CET 2004

Jeste bych se zeptal, jestli existuji nejake levnejsi snimace, ze kterych
muzu cist seriove teplotu (tedy bez toho prislusenstvi pro termostat), k
dotazu ohledne distributora kusovek se pripojuji.

Jinak ja pouzivam v akvarku (tedy vlastni zarizeni je mimo nej ;-) teplotni
regulator TRS, cislo uz neznam, ale je to nejaka vyrazena krabice pro rizeni
v technologickych procesech (ani nevim, na co tam je tolik hejblat, ja pouzivam pouze knoflik na regulaci
teploty - tedy ten nejvetsi ;-).

Dik, Pavel