Hlas ovladani

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:55:05 CET 2004

> Znamej me poprosil jestli bych mu nepomohl s hlasovym ovladanim domacnosti.
> Nevite nekdo o nejkem programu na PC kterej spracovava hlasovej vstup a ma
> vystup na LPTx nebo COMx? Mohlo by to byt i na Linuxu, no vsak poradte zatim
> nevim jeste kterym smerem se vydat.

Mam dojem, ze taky na nejakem starem CHIPackem CD byl soft na ovladani
hlasem, ale bylo to nejak omezeny; ale ja jsem to nezkousel...

A kdyz jsme u toho - nevi nekdo o programu (tedy free) na cteni textu?
K tomuto tematu me taky zajima, jake ma cestina specifike fonemy -
existuje nejaky prehled (nekde mam anglicke)?

Dik, Pavel