irda

rado dzusto
Středa Březen 17 11:54:58 CET 2004

Naposledy som sa tu pytal ne nieco o IRDA, ale odvtedy som nemal moznost
citat maily :((, takze nieviem co sa tu popisalo. Cital som par noriem a
docital som sa nasledujuce skutocnosti. Prosim o prepacenie pripadnych chyb..
Zamerom bolo spravit inteligentne zariadenie, vyuzivajuce  IRDA, pricom vo
windoze by bezal nejaky program na zber dat. Na www.irda.org sa daju stiahnut
protokoly. win 95 nepodporuje nic, win95 osr2 podporuje ircomm, ktory bude asi
pristupny cez API. Tak prave tu je problem, ircomm je softwarova nadstavba
irlmp, co je soft. nadstavba irlap, co je zas soft. nadstavba irda fyz.
vrstvy. Fyz. vrstvu obstarava napr. TOIM 3232 +  TFDS3000. Protokoly vyzeraju
celkom zlozito (vid www...:(
Neriesil nahodou niekdo toto do jednocipu??
Existuje aste norma irda LITE, co je orezana verzia irlmp a irlap.
Diki za pomoc.

btw: stastny novy rok a y2k

  with best regards
   Radovan Augustin