Bedny od veze k pocitaci?

Adam Mika bnm
Středa Březen 17 11:54:56 CET 2004

Takze doporucujete dokoupit jeste zesilovac a vyresit to zpusobem:
Prestrihnout drat, na oba konce jacky, jeden konec ( od pocitace ) do
zesilovace do vstupu a druhy ( do beden ) taky do zesilovace, ale do
vystupu a jeste jeden kabel z vystupu zvukovky na vstup do zesilovace?

--
s pozdravem...

Adam Mika

> [...]
uroven cca
> 0.775V - za tento udaj me nekamenujte). Vystup ze zvukove karty bud
ma
> zesilovac, ktery by (teoreticky) mohl 4-ohmove repraky utahnout, ale
ma
> vykon cca 1,5W, coz skutecne neni 60W. Nektere zvukove karty maji
pouze
> Line-out, a ty pak potrebuji na svem vystupu jeste zesilovac. Proto
se asi
> neobejdete bez bud a) vrtani do veze a upravu jeji elektroniky, b)
dalsiho
> zesilovace.
>
> Normalni veze skutecne nemaji moc rady pripojovani jinych V/V
zarizeni....

> S pozdravem/With best regards
>
>     Tomas Dresler
>
> mailto:edison@hw.cz
> mailto:dreslet@fel.cvut.cz
> mailto:edison@seznam.cz
> --
> tel. 0467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)

Mohu