Bedny od veze k pocitaci?

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 11:54:56 CET 2004

Vez -> PC LineIn -> PC LineOut -> Zesilovac -> Repro. Ma to nevyhodu v tom,
ze kdyz bude vypnuty PC, nepobezi zvuk z veze.
Pokud bude mit zesilovac prepinac vstupu, pak pouzit tuto variantu:
Vez -> Zesilovac In1, PC -> Zesilovac In2, Zesilovac Out -> Repro
V obou pripadech vsak budete muset na vystup veze dat prinejmensim odporovy
delic, ktery snizi uroven vystupu, zesilovac je nakladna zalezitost apod. A
pocitejte s sumem atd.

Ja bych to resil tak, ze bych z veze vyvedl signal pred vystupnim
zesilovacem, ten bych vedl do nejakeho aktivniho mixeru se signalem z PC a
cele bych to vratil zpet na vstup koncoveho zesilovace. Ten mixer by mohl
byt umisteny ve vezi a napajeny primo z jejich obvodu (1 OZ), urovne pro
smesovani lze nastavit napevno a pak vyvest z veze jen vstup pro pripojeni
LineOut z PC. Vyzaduje to vsak znalost elektroniky uvnitr a maly zasah do
el. i mech. casti veze.

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel. 0467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)