Porucha modemu

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:54:54 CET 2004

Asi to nebude daleko od pravdy, ale ked dam ath1 (zdvihnutie linky), tak
pocujem ako rele cvakne (btw ked linku zdvihnem, tak sa kontakty rele
rozpoja alebo spoja?). Pre casom sa tu diskutovalo na temu ochrany modemov.
Na vstupe su nejake prvky (transily a pod.), nemoze byt chyba v nich?

Dik.

Pavol Kollar