Porucha modemu

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:54:54 CET 2004

> Prvne bych se podival jestli je ten modem homologovany. Predpokladam,
> ze ano :-)
	homologovany je.

> A dela to ihned od prineseni, nebo treba nejaky cas funguje spravne a
> az pak se objevi tahle chyba.
	prvykrat sa chyba prejavila asi po 1 dni prevadzky. Po vyreklamovani
fungoval skoro rok a zopakovalo sa to opat.

> Vypada to totiz jako kdyz ten modem neumi zavesit, coz muze byt
> zpusobeno spoustou veci,
> napr.se muzou prorazet prepetove ochrany.
	Sprava sa to presne tak, zrejme to bude ono. Ake suciastky sa
pouzivaju na tie prepatove ochrany?

> To hlavne hrozi pokud modem
> neni homologovany pro CR,
> jinde totiz muzou mit na lince jine napeti nez u nas. Pokud chces
> vedet, jestli mas linku v poradku nebo ne,
> tak staci jen zemrit na ni napeti, melo by byt do 60V stejnosmernych, v
> pripade, ze jsi na digitalni ustredne,
> pak by mohlo byt jen kolem 48V. Jinak pokud chces presneji urcit co to
> muze byt za chybu, tak zmer
> jake napeti je na lince, kdyz tam pripojis modem a jaky si z linky bere
> proud.
	Zaitial mi ho este vyreklamuju. Teraz som tam dal Microcom, ale
obavam sa zopakovania zavady. Existuju nejake predradene ochrany pred Modem?

> ByE milan (milan.klesa@ct.cz)

	Dakujem za pomoc. Skusim si to premerat.

	Pavol Kollar.