prepinac na monitor

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:54:53 CET 2004

Jenze existuji PC, ktere po odpojeni  a opetovnim zapojeni klavesnice
klavesnici ignoruji. S mysi je to podobne. TAm vam bohuzel mechanicky
prepinac nepomuze, ale pro pouhe prepinani monitoru skutecne staci klasicky
prepinac na tiskarnu. A jde to i bez pajeni, staci pouzit plochy kabe a
nacvakavaci konektory.

Roman k.