Dotaz na vyrobu pl.sp.fotocestou

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:54:50 CET 2004

Petr Simek wrote:

> Jak se ten sprej nanasi - je nutne pracovat nekde ve fotokomore nebo to
> neni na normalni svetlo citlive ?

...a jak moc je to nachylny na mastnotu (cim a jak odmastit), silu
vrstvy a pod. Pokud se to fakt vyplati, taky bych to zkusil, ale z
drivejsich dob (Grafolit, Azolit) si pamatuju, ze spravne nanest
fotorezist je zhruba to nejtezsi z celyho procesu. Ovrstveny desky jsou
sice drahy, ale tenhle problem resi bezezbytku.

  Tom