Program pro sledovani komunikace pres RS-232

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:54:50 CET 2004

> Ano, ale vy se bavite primo (Terminal) <-> (Vstrikolis). Ja potrebuju realny
> "odposlech". U me se bavi (Digitalni fotak) <-> (Software pro digitalni
> fotak), obe veci jsou pro me cerne skrinky a ja potrebuju videt, co si
> povidaji, protoze ten soft me otravuje a chtel bych si napsat lepsi.
>
> 					Jakub Serych

Podobny problem jsem nedavno resil. PC propojene
se zarizenim, ktere komunikuje neznamym zpusobem.
Potreba napsat vlastni komunikacni program.
Resil jsem to pomoci druheho pocitace zapojeneho
na seriovou linku, odposlech pomoci programu
COMTAP (mam to odnekud z netu, muzu pripadne
poslat). Sice se mi nepodarilo asi vyuzit vsech
moznosti progamu, ale stacilo to.

		S pozdravem

Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz