Jak sdelit procesoru nastaveni

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:54:47 CET 2004

Zdravim vsechny,

ja mam udelane zarizeni (je to pocitadlo kusu a zaroven casove ovlada vystupni rele), ktere pro obsluhu pouziva 4 tlacitka (nulovani, mode, plus, minus). Proste vlezu do menu nastaveni casu a tlacitkem plus nebo minus zmenim hodnotu (po 1/10s), tu pak potvrdim nebo stornuji. Ma to ovsem urcity predpoklad, protoze nechci po kazdem zapnuti nastavovat hodnoty, tak mam atmel zalohovany baterii.

Snad jsem te pochopil spravne a pomohl ti. Muzu poskytnout i podrobnejsi informace.

	S pozdravem
				měřák
				petr.minar@kleibl.cz