Jak sdelit procesoru nastaveni

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:54:46 CET 2004

On Mon, 24 Jan 2000, Snail Instruments wrote:

> V jakem rozsahu a rozliseni - cili kolik bitu informace je treba procesoru
> predat?

Pocital jsem tak dve-tri cisla 0-9 v BCD.

> Pro termostat ovsem termer idealni reseni. Nebo dve tlacitka a displej,
> tepotu nacvakat. Pokud ma ovsem zarizeni displej pripojeny k procesoru.

Mam obavu o stalost nastaveni pri ruznych teplotach a trvanlivost
potenciometru. Ten termostat by mel pracovat i v prasnem a vlhkem
prostredi.

> Tesla Jihlava, dosud zrejme vyrabi, dostanou se napr. v Compu ve Vaclavske
> pasazi na Karlove namesti.

Koukam jim do ceniku - maji je a docela levne 8 Kc/kus, ale nemaji tam
ty doplnky - mam na mysli bocni dily ktere maji perka co to v panelu drzi
a davaji tomu 'zakonceni' takze to slusne vypada.

Asi zvolim spis cestu tlacitek a eepromy pres I2C - jen se to budu muset
naucit programovat.

|                             petrsi@jcu.cz                              |