HDD -> LPT

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:54:46 CET 2004

Tiez som chcel tymto sposobom pripojit IDE CDROM k notebooku. Ten prevodnik
sa dal zohnat, ale cena bola neumerna (ak sa dobre pamatam tak okolo 5-6
tisic devalvovanych slovenskych). Tak som si vyviedol IDE zbernicu z
notebooku kablom, a tam to CD mam pripojene. Lacne a navyse rychlejsie ako
parallel.

Pavol Kollar