Impro Flexiscan

Daniel Drozen alcor
Středa Březen 17 11:54:45 CET 2004

V?na Kov?? wrote:

> nevite nekdo jak se da neco pokomunikovat se vstupnim zabezpecenim Impro FlexiScan Classic 2000.
> Je to bezkontaktni snimac elektronickych klicu (takove kolecko z plastu prumer 3 cm, uvnitr je chip a antenni civka).
> Ziskal jsem snimac, 6 ks elektronickych klicu cernych. Cerveny, ktery udajne ma fungovat jako master, nemam.
> Neni sance tuhle sestavu nejak vyuzit ? Je tam konektor Cannon 9 , tipuju to na RS232, ale nevim jak se to ridi, a co se s tim da udelat.
> Na webu jsem trochu hledal, ale u firmy Impro jsem nasel jen chvalu a minimum dokumentace.
> [...]

Flexiscan Classic skutecne komunikuje po RS232. Kody klicu lze
vymazavat a vkladat bud rucne nebo pres RS232. V obou pripadech
vsak potrebujete master kartu (cerveny TAG). Protoze ji nemate,
muzete pouze zkusit, zda po priblizeni nektereho klice cvakne rele
a rozsviti se zelena LED. S temi by se to pak dalo pouzivat.
V pameti ovsem muze byt nahrana spousta dalsich klicu, ktere se
potuluji buhvikde.

           Alcor s.r.o., Fr. Krizka 11, 170 00 Praha 7
          tel./fax. :  +420-2-33375426, +420-2-20570308
         email: alcor@sro.cz    www: http://alcor.sro.cz