HDD -> LPT

Bad Gibbon gibbon
Středa Březen 17 11:54:45 CET 2004

Existuje zariadenie, ktor? sa vola IDE External Kit. Sluzi to na pripojenie
IDE CD ROM mechaniky na paraleln? port. kedisi sme to vo firme predvali. Je
to krabica a da sa do nej namontovat jedno 5,25" zariadenie. Mimo ineho je
tam mozne namontovat aj IDE HDD. S vyhodou sme to pouzivali pri zbere d?t na
z?lohovanie od z?kazn?kov....

Cena pred 4 rokmi asi 3000,- Sk.

Bad Gibbon