Jak sdelit procesoru nastaveni

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:54:44 CET 2004

Ten svab neznam a datasheet jsem necetl, ale videl jsem handsfree sadu do
auta, ktera presne takhle fungovala. Nejdriv ji naucite povely a pak, kdyz
je stejnym hlasem reknete, ona reaguje. Vzhledem k tomu, ze takto muzete
nahrat treba i stekani psa a ono to na opetovne stekani zareaguje, myslim
si, ze si to udela nejakou fourierku a ulozenou sadu koeficientu to nejakym
algoritmem umele inteligence porovna s naucenou sadou koeficientu.

				Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: Libor Kavan [mailto:lkavan@krkonose.cz]
Odesláno: 26. ledna 2000 10:11
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Jak sdelit procesoru nastaveni

>:-)) predpokladam ze anglicky :-(

No, umi i japonstinu ;->

  Ale vazne - to sype na vytupu ascii
>pismenka podle to co se do nej rve ? A kdyz mu pustim muziku tak mi
>vypise noty ? :-))))

Podle datasheetu to funguje tak, ze ma naucena nejaka slova a pokud takove
clovo reknes, tak to vysype jeho cislo.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv