OFF TOPIC DOTAZ na WIN98

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:54:44 CET 2004

Pozor na DOS programy od Nortona typu NDD, Calibrate a pod.
Spustil som si to na W95 (FAT16), preskenoval celu adresarovu strukturu na
disku a tym zrusil vsetky dlhe nazvy adresarov na format 8.3. Pri boote do
W95 mi samozrejme kopec veci nenabehlo, pretoze boli zmenene nazvy
adresarov! Musel som rucne vsetko naspat premenovavat (co som si pamatal).

Pavol Kollar