Stabilizator 5V s malym dropoutem

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:43 CET 2004

>  a, mensi vlastni spotrebu (CMOS ?)
>  b, mensi dropout (2V se mi do cela zajidaji)
>  c, pouzdro stejne s onou 78L05kou
>  d, prezil by vstupni napeti kolem 24V
>  e, bezne dostupny na maloobchode (v max. desitkach kusu)
>  f, cena tak do 30,-

Co Thomson C78L05?

a) ~20uA
b) 0.5V(?) pri 100mA
c) ma pouzdro TO92, ale jine poradi vyvodu, pokud nejsou na plosnaku v
rade, ale do trojuhelniku, tak se to da vzdycky pootocit. (Tohle bych
ostatne videl jako zakladni nedostatek tohoto jinak sympatickeho integrace.)
d) nejsem si uplne jisty, ale asi ano
e) dodava ERA components
f) asi po 18 Kc.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/