ovladac.sys

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:43 CET 2004

>a) jak napsat ovladac.sys, ktery se natahne v config.sys prikazem
>DEVICE=ovladac.sys (rady stylu podivej se do SYSMANa neberu, rad bych
>vzorovy priklad...)

>b) jak pridat do DOSu pomoci rezidentu ovladac disku (na ktere preruseni se
>povesit, co DOSu kde oznamit, aby s timto diskem pracoval).
>Je mi jedno, ktera varianta bude pouzita, ale byl bych rad, kdyby DOS
>pouzival tuto jednotku na LowLevel - t.j. pristupoval na logicke sektory.
>Ono medium ma totiz strukturu stejnou jako jine logicke disky DOSu a nerad
>bych delal vlastni DOS.

Obavam se, ze odpovedet nekolika vetami neni mozne a prepisovat cele
kapitoly asi nikoho nenapadne. Vypada to, ze si budete muset napred udelat
domaci ukol ;-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/