grafická karta

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

Hi lidicky,
mam takovy drobny problem, koupil jsem starsi pocitac Simens Nixdorf
(uvnitr ke Pentium na 133Mhz)
Vzhledem k tomu ze se nemuzu podivat dovnit (a asi bych tam ani mnoho
nevidel) se mi nejak nedari zjisitl
co je v nem vlastne za grafickou kartu, Nejpravdepodobneji je
integrovana na boardu. Kdyz jsem instaloval
W95 tak si nasli neco ve smyslu S3, kdyz jsem pak dal vyhledat novy
hardware tak vypsali Cirus Logic, ale
se standardnimi ovladaci win mi to nechce chodit. (teda v zakladnim
modu 640x480x16 jo, ale to je dneska
dost prekonany :-) jo taky mi to porad hlasi nejakou PCI kard, mam tam
jeste modem a zvukovku, ale ty uz se mi snad povedlo nainstalovat dobre
(a navic zvukovka je pres ISA). Nejspis bych to typoval na tu graickou
kartu.
Nesetkal jste se nekdo s podobnym pocitacem od tehoz vyrobce ? Docela
by mi pomohlo znat co tam vlastne je. Dneska se chci sice jit do te
firmy, kde jsem to kupoval zeptat, ale tezko rict jestli vi vic...

Diky za jakekoliv info...

ByE milan (milan.klesa@ct.cz)