ovladac.sys

Kaspar Pavel, Ing. Kaspar
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

Ne tak uplne. Musim se dostat pred obsluhu v BIOSu, tj. prevezmu preruseni.
Na zacatku obsluhy testuji disk : muj disk -> moje rutina, jiny disk ->
volam puvodni preruseni.
Je uplne jedno, zda to presmerovani preruseni provede SYS nebo EXE, resp.
COM - je to normalni TSR program. Hlavne musim v inicializacni casti zmenit
urcite promenne DOSu - tim mu reknu, ze ma dalsi disk.

Jeste otazku - k cemu to presne ma slouzit ? Ty bootovaci karty nejsou
spatne a na radu aplikaci bohate staci.

				Pavel Kaspar
				kaspar@ceb.cz