ovladac.sys

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 11:54:41 CET 2004

Snail Instruments wrote:

> Tomu rikam primocare reseni =%^0

<LANGUAGE=MORAVIA>
Ja toz my Moravaci na to dem dycky od hor. *)
</LANGUAGE>

---
*) Moravsko - Cesky slovnik:

ja        - vyjadreni souhlasu
toz       - neurcity clen (v tomhle pripade hodne neurcity)
Moravaci  - narod prosluly vyrobou Slivovice (c)(TM)(R)
dem       - jdeme
dycky     - vzdy
hor       - les

No, abych nebyl uplne off-topic, mam tu i CD.SYS - DOS driver k zarizeni
na cteni/zapis(?) pametovych karet pro ATARI Portfolio. Pri velikosti
2kB to po prohnani SOURCERem vyda na cca 50kB asm zdrojaku, tedy cteni
tak akorat na jeden dlouhy zimni vecer.  V pripade zajmu mohu poskytnout.
Zdrojaky ramdisku se daji (dali) take sehnat...

--
Regards
           Petr Krc