DVD a PC

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:54:40 CET 2004

On Sat, 29 Jan 2000, Dee Jay wrote:

> [...]
> Jako program pro prehravani sem pouzil Ati DVD Player. Pri prehravani
> se vsak obraz pohybuje trhave a zvuk je prerusovan. Tohle je asi dano
> malym vykonem onoho stroje - neni v nem zadne zarizeni podporujici
> dekodovani DVD a vsechno se dela softwarem. Graficka karta je sice s 3D
> akceleratorem - neni to ATI ale nejaky Neomagic Media 256 AD.
> Mozna by pomohlo najit prehravac pracujici s touto kartou a jelo by to.
> Ale je taky mozne ze pri prehravani DVD o 3D akcelerator moc nejde
> ,ale bude potreba karta s hardwarovym dekoderem DVD.

Kolega jednou zkusil prehrad DVD soft dekoderem od ATI. Mel kartu s chipem
RAGE PRO a PII/333 . Dekodovalo obraz na celou obrazovku, ale ve vyrazne
horsi kvalite nez ta HW dekodovaci karta (ale zase odpadl problem regionu).

Podle odhadu by to chtelo aspon PIII/500 aby se to vyrovnalo te karte,
coz tehdy vychazelo financne velmi nevyhodne - ta karta stala asi 3kKc.

|                             petrsi@jcu.cz                              |