ovladac.sys

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:54:40 CET 2004

No, trochu pochybuji, ze to pujde jednoduse hardwarove prizpusobit, ale
muzete se podivat na ty zrojaky:

Paride i drivery pro dos (pro hardware 'commuter') najdete na
www.eastnet.cz/tech/datastor.htm
(datastor tyhle veci prodava)

Osobne bych vychazel z paride - jsou tam zdrojaky v C (konkretne comm.c
pro commuter, dstr.c pro novejsi verzi hardwaru, ale je mozne, ze tam
najdete neco prihodnejsiho). Myslim, ze pokud to rozchodite s temito
drivery, tak se i do dosu urcite driver najde.

Smele do toho! (tohle nemyslim ironicky!)

Kdyby se vam to nahodou povedlo tak mam rozhodne zajem...

Bye, Pavel