VPS vs ShowView

bohus.tabak@philips.com bohus.tabak
Středa Březen 17 11:54:37 CET 2004

Hmm, od tej firmy to nasa firma zas isto musela kupit, takze sa tu niekde zdrojaky
musia povalovat, teda minimalne na odkodovanie, ale v testgroupe maju nejaky program,
kt. tie kody generuje ale je v pascale. Ked je zaujem, tak sa skusim pozriet aj po specifikacii,
no pravdou je, ze ked potrebujem nejaku specifikaciu tak ju rychlejsie zozeniem na internete
ako tu;)) bordel

Bohus

akurat neviem na co je to dobre;))

wendy@ipex.cz@SMTP@list.gin.cz on 02.02.2000 09:49:55