vyber jednocipu

bohus.tabak@philips.com bohus.tabak
Středa Březen 17 11:54:36 CET 2004

Vypocul som si nazory a dospel k rozhodnutiu. Najmensie riesienie je AVR90S2343 kde s externym
clockom ostavaju 4 nozicky volne, 2 na seriovu eeprom a 2 na moju aplikaciu;)) takze je to 8(CPU) + 8(memory)
noziciek a v pamate na data asi pol mega... (a 1M prepisov)

inak nevie nahodou niekto o 4nohej seriovej eepromke?? ale to uz by som chcel asi vela

Bohus

andrej.jancura@e-technik.tu-ilmenau.de@SMTP@list.gin.cz on 02.02.2000 09:30:09
Please respond to hw-news@list.gin.cz@SMTP
Sent by:	hw-news@list.gin.cz