Keil C

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:54:36 CET 2004

Kdo tu z tebe chce delat vola

parsing invoke - v prubehu volani prikazu v #pragma ....... zdrojoveho
souboru, zjistila syntakticka analyza prekladace chybu
parsing - vetny rozbor
invoke  - vyvolani

staci??

PS: nejcastejsi chybou, ktera se odstrani tebou popsanym postupem, je prave
chybne nastaveni cest k prekladaci, knihovnam, hlavickam, etc

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta
             P.O.Box 38
             Posta 41
141 00  Praha 4 - Sporilov
0603 / 33 87 47
From: Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, February 02, 2000 11:49 AM
Subject: Re: Keil C

To je fajn, uz jsem se lekl, ze ze si zeme nikdo neudela blbce.
Proste jsem tomu nerozumel po strance anglictiny.
Cesty mam nastaveny dobre.
Uz jsem se s pomoci konference dostal k uspesnemu konci (zkompilovalo se
to), ale vyznam tech slov mi nikdo neobjasnil.
Abych nepusobil jako uplny primitiv, musim priznat ze, "UNKNOWN CONTROL"
neni problem, tomu rozumim. Ale co je "parsing invoke" z toho mi jde hlava
kolem.
Jakub