CO: Partner

DEMAX Ltd. demax
Středa Březen 17 11:54:36 CET 2004

Zdravim,

vyuzijem moznost tejto diskusnej skupiny na vyhladanie
vhodneho partnera pre distribuciu elektronickych
suciastok a nahradnych dielov pre servis a predajne elektro.
Tiez distribuciu servisnych manualov a kinematickych schem
spotrebnej elektroniky v CD podobe.

Ide o exkluzivnu spolupracu so zahranicnou firmou
ktora prostrednictvom nas hlada partnera v Ceskej republike.

Jedna sa o typy spolocnosti ake su dnes na ceskom trhu
ako napr. ADEZ Ostrava, AGB Roznov ci KERR Trutnov.

Prosim pripradnych zaujemcov o tuto perspektivnu
spolupracu aby sa mi ozvali na sukromny mail, aby sme
tuto skupinu nezatazovali komerciou a mohol som tieto
informacie predat dalej co najskor.

Dufam ze mi to p.Rehak z hw.cz odpusti. Touto
cestou ho pozdravujem a zelam vela uspechov.

S pozdravom

Jozef Skerlik  maito:demax@demax.sk

*  DEMAX spol. s r.o., Elektronicke suciastky  *
* a nahradne diely pre ciernu a bielu techniku *
*     Juzna trieda 82/2, 040 17  KOSICE 17     *
*    Tel.: +42195-760234, Fax:+42195-762100    *
* http://www.demax.sk    mailto:demax@demax.sk *