PE 12-99 Stabilizovany zdroj

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:54:36 CET 2004

"zd.sn" wrote:

> Zdravim,
>
> Ten zdroj jsem sice nestavel, ale nejake zkusenosti mam .
> Jestli se bavime o tom zdroji symetrickeho napeti, tak se nicemu nedivim.
> Ty LM 317 a LM337 jsou velmi dobre svaby, ale musis jim blokovat
> kondenzatorama primo nozicky.
> To znamena cim bliz k nozickam pripajis kondiky 100n tim mene bude zdroj
> nachylny na kmitani.
> Muzes dat takove kondiky i navic a ty druhe tam nechat originalni. Tim nic
> nepokazis.
> Kdyby to nepomohlo tak zmensi odpory R5 a R6 a tim nastavis vetsi proudy
> [...]

Mohu doplnit jednu proktickou zku?enost (pozd?ji potvrzenou katalogov?m listem), ?e stabiliz?tory n?kter?ch v?robc?
(p?edev??m z?porn?ch nap?t?) pot?ebuj? blokov?n? 10M
Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4      http://mujweb.cz/www/PROMOS
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2