Formica

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:54:34 CET 2004

Nazdar vespolek,
Mam problemy s vystupem z formiky. Pokud si davam delat tistaky
profesionalne a pouzivam vystup pres Gerber a Excellon, je vse v poradku.
Jeden mistni tiskar mi nabidnul vykresleni filmu pro prototypy a jine
bastly. Vytvoril jsem vystupni soubor v post scriptu a v PCX a ani jedno
nedokazal precist. Potom jsem udelal ---.PRN. pro laser tiskarnu a tam mi to
nabidlo ulozit komprimovany / nekomp. soubor. Ulozil jsem ho jako
komprimovany ( vejde se na disketu, a taky to neslo. Proto mam 2 dotazy:
1. jestli je nekde na netu prohlizec na postscript ke ztazeni
2. Jestli existuje format Postscript v ruznych neslucitelnych modifikacich
                                           dekuji,       Andel