Zdroje

Stepan Husek husek
Středa Březen 17 11:54:33 CET 2004

> nemate nekdo prosim tistaky na jednoduchy zdroj se 78xx a 79xx ? Nebo
> neznate nekdo nejaky clanek v AR, PE, KTE a tak ? Potrebuju jich par a
> nechce se mi delat plosnak... Kdyby tam byl i motiv pro mustek, bylo by to
> super. Dekuji.
Mam jednu desku, ale doma, t.j. byl bych to schopen poslat jako soubor
*.PCB (Formica) az v pondeli. Stacilo by to? Dokonce mam od toho i
filmovou predlohu. Ma to jednu vadu, je tam vic soucastek - navic 2
pojistky, v serii k diode v mustku odpor a k tomu paralelne C. A na
vystupu LEDky v obou vetvich. Pravdou je, ze vykuchat ty zbytky je
akce na par minut....

Stepan Husek
shusek@post.cz