Kde sehnat

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:33 CET 2004

>treba o AVR od Atmela. Kdyz budu chtit treba dva kusy 90S2343 z nejkeho
>velkoobchodu tak me v tom horsim pripade poslou nekam. Takze nevite nekdo o
>nejakem odvaznem obchodnikovi co prodava Atmely v kusovce?

Jak ktery 'velkoobchod'. Nekteri se zastituji minimalni velikosti
objednavky, cimz donuti odberatele sehnat si vzorky nekde jinde, pripadne
cekat, az se bude delat 'velky nakup', ale nerekl bych, ze je to ku
prospechu nektere strany.

Zkousel jste uz Koalu Brno? Starmans Praha? V uvahu by prichazel i Klimes
Trading (ale to az jako posledni moznost - pripravte se na nejhorsi a jeste
budete zaskocen :-(

O kvalitach obvodu nerozhoduji jenom parametry uvadene v katalogovem liste,
ale take jejich dostupnost, pripadne aplikacni podpora. Nekteri vyrobci
proste nemaji zajem na drobnych odberech a tak se jimi prilis nezabyvaji.

Uz jsem se jednou snazil protlacit svoje oblibene PICy, ktere se taky
delaji v SO8, dokonce 150mil sirokem, (tedy jeste o trochu mensi, nezli ty
AVRka), ale asi bezvysledne. Ach jo, Microchip mohl prodat o dva kousky
vic, ale co se da delat...

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/