Kde sehnat

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:54:32 CET 2004

> Uz jsem se jednou snazil protlacit svoje oblibene PICy, ktere se taky
> delaji v SO8, dokonce 150mil sirokem, (tedy jeste o trochu mensi, nezli ty
> AVRka), ale asi bezvysledne. Ach jo, Microchip mohl prodat o dva kousky
> vic, ale co se da delat...

Hezke, ale to programovani. Kdyz si predstavim, ze neco odladim v 16F84,
potom to vyzkousim za podpory mazacky v 12C508A/JW a nakonec to nahraju do
12C508, jima mne uz predem hruza. A to jeste pres Paralax, protoze instrukce
PICu jsou mi uz na prvni pohled nesympaticke. Zlaty Atmel.

                                            Vlada Andel
www.mirnet.cz/vaelektronik