Anteny & VF moduly

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:54:26 CET 2004

Ja jsem si s tim taky hral (a to mam osobne vuci VF prirozeny odpor) a
desne mi to po prijeti dat na strane prijimace zakmitavalo - chvili jsem
experimentoval s kondikama a nakonec jsem dal 10n paralelne s napajenim (v
app-notes o tom neni ani zminka) a jeste tam mam jednoduchy RC filtr a
cekem to moc nekmita - existuji jeste podobne vychytavky o kterych je dobe vedet ???

Pavel