video SONY

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:54:26 CET 2004

On Tue, 15 Feb 2000, "Voj??ek, Petr" wrote:

> 	Znecistenymi hlavami to asi nebude. Ne ze bych tak veril funkci
> AUTOCLEANING,
> 	kterou to video ma, ale i kdyz je pasek jeste nenahrany, tak to taky
> ukazuje. Tedy -
> 	- pri prazdne kazete to nepocita cas, ale takovy ten prouzek (co
> ukazuje, ve ktere
> 	casti kazety se nachazim) ukazuje. A prave tento prouzek mi prave
> dela nekdy psi
> 	kusy. Klidne bych byl ochotny to zavest i do servisu Sony, ale z

Ja bych si typnul ze jsou tam opticke snimace na kazdem unaseci civky
a podle absolutni rychlosti a pomeru rychlosti se urcuje jak velka je
paska a v jake casti se to zrovna nachazi. Takze bych zkusil vzit stlaceny
vzduch ve spreji a 'podezrela' mista kde by ty cidla mohla byt kapku
profouknout jestli tam neni spina. Predpokladam ze na tom unaseci nekde
bude zubate kolo ktere prerusuje nejakou optickou branu.

|                             petrsi@jcu.cz                              |