komunikace s Nokii 5110

Jiri Prachar Jiri.Prachar
Středa Březen 17 11:54:19 CET 2004

Zdravim, jestli se vam to povede, tak by to bylo bezva, ja mam taky
5110 a mam v umyslu si ji pripojit k diari - psion 3a (SMS- cteni,
psani) zatim se mi podarilo nashromazdit tyto informace:
komunikovat muzete jednak prez m2bus (9600)po jednom dratu
(moc mi neni jasne jak se to domluvi, kdyz si zacnou vysilat oba
najednou -asi se vysila po nejakem cekani az to nakonec projde?)
a nebo je mozna komunikace prez fbus (rychlost 115200 ) Rx, Tx -
normalni seriova komunikace (muj problem je v tom, ze muj psion
umi maximalne 19200, tak bych musel pouzit m2bus) tady je tam i
zdrojak v c-ecku (linux), kde by se dal protokol vypozorovat
http://www.vsb.com.au/personal/hugh/gnokii/ a tady je popis 61xx
F-BUS protokolu (predpokladam ze 5110 to bude mit stejne) a
21XX zrejme m2bus Diky za jakekoli informace od vas

 Jirka Prachar

  dodo@jnc.cz