Ladicka

Vít Bureš BuresV
Středa Březen 17 11:54:19 CET 2004

Jeden muj znamej, tak trochu muzikant a silenec do analogove techniky, mi vysvetloval ze pomoci 51 a podobnych jednocipu nelze az tak dobre vyrobit presnou ladicku. I kdyz jsem mel v ruce ladicky s procesorem (vevnitr 51) tak se to neda srovnavat s profi ladickama. Ja mam doma ladicku KORG (doufam ze si dobre pamatuji znacku - mohl bych se podivat) a ta je ve srovnani s tema bastlama s procesorama naprosto dokonala (stala neco kolem 1500). Myslim ze ta cena je solidni a delat nejakej bastl, ktery vyjde stejne draz a za moc nestoji je ztratou casu.
Mejte se Vita