Lock bity a 89c2051

Ing. Vladimir Stribrny v.stribrny
Středa Březen 17 11:54:17 CET 2004

Dekuji za Vam Tomasi za odpoved. Jak jsem jiz psal, problem se vyresil. I ja
mohu nyni shodne tvrdit, ze mam "jen ty nejlepsi"  zkusenosti. Zdrojaky
uvitam. Rad bych se zeptal, a to bude zajimat i ostatni, jak to vypada s
redukci na 40pin Atmely a zdali je mozne ve stavajicim programatoru
programovat Atmely s 4kB pameti?
  Ing. Vladimír Stříbrný
   stribrny@seznam.cz