mp3 dekoder

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:54:17 CET 2004

>Zdravim konferenci,
>chtel jsem se zeptat, jestli uz nekdo ma nejake vysledky se stavbou
dekoderu
>(at uz s obvodem STA013 nebo MAS3507), nevim, mozna existuji uz i jine.
>Kolik vlastne tyto obvody tak stoji, daji se u nas sehnat?
>Kdyz jsem se tak dival na ty zapojeni, podle me by byl asi nejvetsi problem
>cist data z nejakeho media(cdrom,hdd) a posilat je do toho svabu.

Mam navrzene zapojeni s STA013 a IDE CD-ROM mechanikou, ve ctvrtek jsem
teprve zacal ozivovat, takze do dneska mam pouze zakladni funkce s
mechanikou
(open,close,play/stop audio CD) a k samotnemu dekoderu jsem se jeste
nedostal.
Pockejte tak 2 mesice...

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839