ORCAD tuhnuti

petrNT petrNT
Středa Březen 17 11:54:11 CET 2004

                                         Usti nad Labem
                                        20000225-014
                                        25.2. 2000

        Zdravim do konference!
    S tuhnutim OrCADu jsem mel tu cest se setkat
take. U mne se tento problem vyskytl na Pentiu
i AMD, ovsem jen pri spusteni PCB editoru. Cele to
provozuji pod NT 4.0 US. Situace se odehravala tak,
jak ji popisujete. Doba se vsak nezkracuje a cele to
trva asi 40 s. Jednou jsem PC rozebral, protoze
jsem poreboval vyzkouset starou TRIDENT 8900
a po nainstalovani prislusnych driveru jsem se pokusil
do PCB dostat - a ono to fungovalo bez problemu!
Po navraceni puvodni S3 ( samozrejmne s preinstalovani
driveru ) uz to zustalo OK. Casem jsem g. kartu vymenil
za nejakou AGP a take OK. Stejnou, naprosto nelogickou
obstukci jsem vyzkousel jeste na jednou PC a cele
se to opakovalo naprosto stejne. Po uplne nove instalaci
OrCADu se problem zase objevil.

Moc jsem Vam sice nepomohl, a tak snad Vas aspon
potesi, ze s Vami hluboce soucitim.

S pozdravem Ing. Petr Machyl   ZPA Ekoreg s.r.o.
                            vyvoj uP systemu

e-mail:         Pracovni
                    petrNT@zpaul.cz
                    support@zpaul.cz