MP3 po X-te ?

Frantisek Bocek xbocekf
Středa Březen 17 11:54:11 CET 2004

> u mp3 povazuji 256.
> STA013 na opticky nebo eletricky

> mp3 ?
>
> ad 2 -prevod neni problem, jen se mi zda trochu zcestna uvaha pripojit MP3 k
> HiFi zarizeni optikou.
> Ze samotneho principu MP3, preci vypliva jista degradace signalu, nac to
> potom tahat tou optikou ????
Hmm. subjektivni degradace tam vubec nemusi byt, a digitalni propojeni umozni pouzit prevodnik v Hifi zesilovaci,
ktery bude pravdepodobne kvalitnejsi, ne?

Pokud jde o zvukovku s dekoderem MP3, myslim, ze neni duvod to vyrabet, kdyz to dnesni PC zvladne softwarove dekodovat se zatizenim procesoru jen par %.

Franta