MP3 po X-te ?

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:54:08 CET 2004

> Degradace signalu ztratovou kompresi je neco jineho nez sum, v tom mi
jiste
> date za pravdu, tudiz se mi nezda ani tak zcestne snazit se popojit
dekoder
> s prevodnikem v zesilovaci a netahat to analogem.
> Prece to, ze signal uz nejakym zpusobem ztratil, neznamena ze se neda
jeste
> zhorsit.
> Mimochodem mi pripada, ze povazovat signal komprimovany MP3 pri 256KB/s za
> znehodnoceny je paranoidni (nebo chcete-li precitlivelost)

Jo, to je taky nazor. Doporucoval bych si prostudovat trochu teorie okolo
MP3.
Mozna pak trochu zmenite nazor na MP3 a HiFi. Nebo ze, by HiEnd ???
Nemam nic proti MP3 v aute, na kole, pri behu. Ale vydavat ji za rovnocenou
nahradu
puvodni nahravce, to snad ne.
Ano, mate pravdu, jsem paranoik, a nelecim se.

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta
             P.O.Box 38