Nabijecka s MAX745 - proc to sakra nechodi ?

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:48:48 CET 2004

Dobrý den,

několik typů:

- co máte místo termistoru THM1 ?

- proud měříte s připojeným článkem ? je článek vybitý ? proud se totiž
parametricky mění viz. odkaz Monitoring Charge Current

- kde máte zapojen A-metr, doufám že ne v sérii s článkem, vnitřní odpor
A-metru vytváří úbytek napětí, který snímá i vstup BATT....

- parametry cívky a kondenzátoru je sice vhodné dodržet, ale myslím si že v
tom problém nebude (a jak Vás odrazovali od obvodů MAX.... to nepovažuji za
zcela korektní, má zkušenost je dobrá, obvody jsou aplikačně dost robustní a
nechají si hodně líbit...)

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847