Odruseni odpojovani motoru.

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:48:48 CET 2004

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Ľuboš
Mikulec
Sent: Saturday, December 09, 2000 8:43 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Odruseni odpojovani motoru.

Dobry den !

Rozmistneni je nasledujici :

Je rozvodna skrin a zarizeni s cerpadlem.

Na zarizeni je spinac ktery spina (230~) stykac umistneni v rozvodni skrini
a ktery zase spina trifazovy motor cerpadla umistneni v zarizeni.
Takze vedeni ovladani stykace a napajeni motora je vedeno spolecne v jednom
zlabu soucastne s napajenim meho zarizeni. (Netahal jsem to ja).

Pokud nabidnete komerncni reseni a odporuje to pravidlum konference, prosim
na E-Mail.

S pozdravem : Mikulec.

http://explorer.msn.com