Re(2): domaci minihub

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:48:44 CET 2004

Ano presne tak - zapojte si do koax site 50 PC ve dvou tripatrovych budovach
a mate o neustalou zabavu postarano. Jakakoliv zebemensi zavada znamena
vypadek cele site vsech 50 PC. Navic to casto funguje tak, ze se treba
zhorsi stav konektoru v jedne casti site a diky tomu prestanou fungovat 2 PC
na druhem (opacnem) konci site. Je uzaverka, vedeni podniku Vam dycha na
zada a ted si to hledejte... Pri zapojeni TP jsou obcas taky zavady, ale
vypadne vzdy jen ten PC, ktery problem zpusobil (spis jeho kabel). Ikdyz uz
jsem se taky setkal s tim, ze mi jeden PC s vadnou sitovou kartou schodil
celou vetev pripojenou na jeden switch. To je ale vyjimka.
A jak tu nekdo psal, prudavaji se 4 - portove HUBy okolo 1500 Kc. Jak to
jeste chcete zlevnit ? Jake procento porizovaci ceny 4 PC je takovyto HUB ?
Samozrejme na doma a pro 4 pocitace ten koax taky plne vyhovuje. Zalezi spis
na tom, jake tam uz mate sitove karty.

	Martin - OK1UGA