Koaxialny kabel

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:48:44 CET 2004

Ja se na Vas nezlobim, naopak naprosto souhlasim se vsim, co jste napsal. V
pripade te symetrizace jsem samozrejme mluvil o 300 ohmove antene, nikoliv o
kabelovce (hold jsem se trochu rozepsal). Take se mi zda podezrele, ze by
kabelovka nemela fungovat kvuli 30m kabelu. Proto jsem se zminoval o tom,
zda kabel neni vadny (vzlast kdyz s original kabelem to funguje). A prave
ten Vami zminovany "parovy" signal ve spojeni s nizkou selektivitou televize
muze zpusobit, ze nektere (slabsi kanaly) mohou vypadat jako ze maji slaby
signal, ale problem je zpusoben rusenim z vedlejsiho kanalu. To ale nebude
pricina tohoto problemu - pak by to nefungovalo ani s original kabelem. Ja
bych sazel na vadny kabel.

	Martin - OK1UGA