Re(2): domaci minihub

Radim Götz radim2
Středa Březen 17 11:48:43 CET 2004

Pardonnnn

Asi jsem nebyl spravne pochopen,
pokud je sit mala v male kancelari,
nebo doma(tam hraje velkou vyhodu moznost delky az 300m) a je trosku rozumne
udelana,
tim myslim ze nejsou pod stoly gordicke uzly,tak je pouziti koaxu dobre a
funkcni
a prechod na TP bez pouziti 100 karet nebo switche nic neprinese.
K tem porucham konektoru BNC asi tolik:
videl jsem uz hodne siti na koaxu a hodne malo konektoru bylo spravne
nalisovanych
je to asi tim ze v nedavnych dobach se kazdej korunoval na sitoveho GURU i
ten co
nikdy pred tim nevidel VF konektor BNC. Z toho plyne i to ze takto spatne
nalisovane
konektory se pri nekolika zapojeni a rozpojeni uvolnily no a takova sit pak
pracovala
nejen na principu CSMA/CD ale take na principu nahodne funkce.
A pritom staci jen malo, peclive konektor zalisovat.
Zakladni problem s kterym jsem se setkal v mem zamestnani byl ten ze
orezovatko
na RG58 bylom koupeno na uplne jine typy konektoru.Moji sluzebne starsi
kolegove to vubec
neregistrovali a tak orezavali a zalisovavali a konektory vesele upadavali a
site nesitovali.

Mimochodem hledani vady v segmentu koaxu zas neni takovej problem.
Vemte si ten nejobycejnejsi ohmetr , bezte presne do poloviny vadneho
segmentu,
rozpojte a zmerte jeden smer a druhy,kolik mate zmerit asi vite,dale
postupujte tak
jak postupuji aproximacni registry AD prevodniku a rychle najdete zavadu.

Cau vsichni admini
Radim