Drat 2

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:48:33 CET 2004

At 08:24 28.12.2000 +0100, Martin.Landa@pvt.cz wrote:
>Zdravim,
>kdyz uz jsme u tech dratu, zajimalo by me, kde se daji sehnat draty na
>motani civek a transformatoru. Vzdy jsem si vystacil ze zasob co jsem mel ve
>sklepe(ruzna kluba dratu vymotanych ze starych transformatotu a civek, ale
>zasoby dosli a ja bych potreboval nekde zakoupit potrebny drat urciteho
>prumeru.

Nejlepsi je najit firmu, ktera naviji trafa nebo opravuje elektromotory. Tam
ti kus dratu urcite prodaji za rozumnou cenu.

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv